Najlepszy hotel dla biznesu

hotel na spotkanie biznesoweNawet doświadczeni managerowie nie zawsze wiedzą, czym kierować się przy wyborze hotelu na spotkania biznesowe. Ich specyfika często różni się miedzy sobą, dlatego w tym artykule postaramy się pomóc Wam w podjęciu najlepszej decyzji.

Pierwszą kwestią powinny być nasze oczekiwania. Z pewnością na potencjalnym kontrahencie będziemy chcieli wywrzeć piorunujące wrażenie, dlatego nie powinniśmy oszczędzać na hotelu niskiej klasy, tylko zapewnić ekskluzywne warunki w czterech lub nawet pięciu gwiazdkach. W takim przypadku szanse na porozumienie z klientem wzrastają kilkukrotnie.

Kolejnym etapem naszych rozważań będzie lokalizacja. Musimy dokładnie sprawdzić, w jakim miejscu znajduje się hotel oraz to, ile połączeń komunikacyjnych do niego prowadzi. Zaletą XXI wieku jest możliwość sprawdzenia opinii użytkowników na forach internetowych. Na ich podstawie możemy wyciągnąć wnioski dotyczące faktycznych zalet danego miejsca, a nie tylko tych przedstawianych przez hotel. Jest to dobra alternatywa, jeśli nie posiadamy znajomych, którzy wcześniej mieli styczność z lokalizacją rozważanej przez nas opcji.

Wiele o standardzie hotelu powinny nam powiedzieć gwiazdki. To ile ich posiada nie zawsze jednak świadczy o jego faktycznym standardzie. Podróżując po całej Europie można dostrzec, że pięciogwiazdkowy hotel we Francji będzie diametralnie różnił się od hotelu z taką samą ilością gwiazdek na szyldzie, ale na Ukrainie czy Białorusi.

Zapoznanie się z ofertą wydaje się być kluczowe przy podjęciu ostatecznej decyzji. Właściciele chwalą się swoimi przybytkami, czasami lekko naciągając rzeczywistość. Praktycznie każdy hotel istnieje w social mediach. Odwiedzenie fun page’a i kanału na Youtube’ie powinno zobrazować faktyczny stan budynku i wystroju wnętrz. Ponadto zdjęcia na stronie hotelu z reguły przedstawiają każdą z dostępnych usług. To wszystko nigdy nie da nam stuprocentowej pewności co do spełnienia naszych oczekiwań, ale znacząco przybliży do osiągnięcia upragnionego sukcesu, jakim niewątpliwie jest pozyskanie kolejnych kontrahentów.